Kampania dotycząca savoir-vivre – podsumowanie

Ania, Milena, Jadwiga, Ola i Monika to zespół Liderek, który pod czujnym okiem Renaty Polończyk-Bociągi, przygotował kampanię promującą sposoby sprawnej werbalnej i pozawerbalnej komunikacji międzyludzkiej w atrakcyjny dla młodego odbiorcy sposób – wykorzystując potencjał Instagrama. Projekt cieszył się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców i zyskał ponad 200 aktywnych obserwatorów. Młode liderki, podczas spotkania podsumowującego działania projektowe, zaplanowały już kolejne posty i kontynuację kampanii. Jeśli chcecie poznać zasady savoir-vivre, zapraszamy na konto: maniery_i_inne_bajery na Instagramie. 

Kampania była realizowana w ramach projektu Akademia Liderów Dialogu Fundacji Agere Aude.

 


Akademia Liderów Dialogu Fundacji Agere Aude

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Accessibility